PROČ NAKUPOVAT U NÁS
1. Každý měsíc připravujeme nabídku produktů za akční – tedy SNÍŽENÉ ceny.
2. Přijímáme dárkové poukazy i platební karty.
3. S naší klientskou kartou se můžete zúčastnit dalších speciáních akcí, slev a soutěží.
4. Měření krevního tlaku v lékárně zdarma.
5. Příprava IPLP (příprava léků dle rozpisu na receptu).
6. Můžete pohodlně zaparkovat přímo před vchodem do lékárny.
7. Dlouholetá praxe v péči o klienty.
PRAVIDLA PROJEKTU KLIENTSKÁ KARTA
Firma: Lékárna U Českého lva s.r.o. připravila pro své klienty projekt „KLIENTSKÁ KARTA „ , kterým nabízí vyšší kvalitu odborné lékárenské péče a výhodnější cenové podmínky.
Cílem projektu je nabídnout svým klientům maximální možnou odbornou péči a to zejména v oblasti dohledu nad správnou a bezpečnou farmakoterapií. Projekt je především vhodný pro klienty , kteří užívají pravidelně větší množství léků, nebo kteří v rámci léčby či prevence užívají různé doplňky stravy,přírodní preparáty , léky a jejich kombinace.Právě tak mohou vznikat závazné vedlejší účinky, může se zvýšit,snížit,případně zcela potlačit vliv léčivých látek a tím zmařit léčba, či dokonce poškodit zdraví pacienta.
Tuto nadstandardní službu Vám nabízíme v Lékárně U Českého lva prostřednictvím projektu „KLIENTSKÁ KARTA“. Po vstupu do projektu,budeme zaznamenávat Vaší lékovou historii,povedeme takzvaný lékový záznam pacienta. Obsahem záznamu jsou všechny vyzvednuté a zakoupené přípravky v Lékárně U Českého lva a to po dobu významnou pro sledování interakcí. Na základě tohoto záznamu Vás náš odborný personál při každé návštěvě lékárny upozorní na případná rizika a interakce spojené s Vaší prevencí nebo léčbou.
Do projektu „KLIENTSKÁ KARTA“ se můžete zapojit po vyplnění formuláře a podepsání souhlasu se zpracováním osobních údajů, nezbytně nutných pro vedení lékového záznamu, se stáváte účastníkem projektu a můžete čerpat všechny jeho výhody.
Jako odměnu , za Vaší péči o své zdraví , bude na Vaší kartě automaticky zaznamenán bonus z celkové hodnoty zakoupených a vyzvednutých léků nehrazených ze zdravotního pojištění, volně prodejných léků a ostatního prodejného sortimentu lékárny.Bonusové body může zákazník trvale sbírat,jejich platnost není nijak omezena.Takto nasbírané body můžete proměnit ve finanční hodnotu a uplatnit jako slevu při úhradě dalšího nákupu.Aktuální stav bodů na lékové kartě sdělí personál lékárny na vyžádání,body zaznamenané na lékové kartě není možno vyplácet v hotovosti.
Klientská karta je vystavená na Vaše jméno a je tedy osobním klíčem k Vašemu lékovému záznamu.Po jejím předložení personál Lékárny u Českého lva nezkoumá oprávněnost jejího držitele a za její správné využití , případně zneužití odpovídá plně její oprávněný držitel.Tato odpovědnost trvá bez časového omezení i v případě ukončení členství,pokud nebyla karta vrácena provozovateli.
Provozovatel je oprávněn zasílat členům projektu „LÉKÁRENSKÁ KARTA“ informace poštou,formou SMS nebo na e-mail,pokud jsou tyto údaje uvedeny.Zasílání sdělení bude umožněno kdykoliv a bezplatně odmítnout.
Provozovatel projektu si vyhrazuje právo změny těchto pravidel , která bude platná pro všechny stávající i nové členy projektu. Změna pravidel se uživateli oznamuje jejich zveřejněním v prostoru Lékárny U Českého lva.
Projektu „KLIENTSKÁ KARTA“ se mohou zúčastnit klienti Lékárny U Českého lva, kromě zaměstnanců uvedené lékárny.
Tato pravidla jsou platná od 16.7.2012